Technologia olejów silnikowych Mihel

A.

Polimery

- wielocząsteczkowe związki chemiczne, które zwiększają lepkość i obniżają temperaturę płynięcia oleju. Obecność tych związków wpływa na wielosezonowość oleju i odporność na zużycie.

Detergenty

- podstawową funkcją tych związków jest ograniczenie tworzenia się osadów na powierzchniach metalu. Chronią i czyszczą wiele elementów silnika takich jak ściany cylindrów, tłoków i pierścienie.

Dyspergatory

- mają za zadanie przeciwdziałać tworzeniu się szlamów niskotemperaturowych w oleju i zapobiegają gromadzeniu się zanieczyszczeń stałych.
C.

Bazy olejowe

- olej silnikowy w 80% składa się z baz olejowych. Do produkcji naszych olejów zostały użyte tylko w pełni syntetyczne i wysokiej jakości bazy olejowe. Oznacza to w praktyce, że oleje te charakteryzują się, znacznie lepszymi właściwościami smarnymi mają wyższa lepkość i zawierają znacznie mniej zanieczyszczeń niż oleje mineralne powstałe z destylacji ropy naftowej.
B.

Przeciwzużyciowe modyfikatory tarcia

- w naszych olejach zastosowaliśmy pionierską technologię wzbogacając oleje w komponenty nano ceramiczne. Oznacza to, że oleje MIHEL CERAMIC OIL wykazują znacznie lepsze właściwości smarne niż tradycyjne oleje silnikowe. Zastosowana ceramika wykazuje najniższe współczynniki tarcia pomiędzy powierzchniami metalowymi w silniku oraz ma właściwości przeciwzużyciowe i rewitalizacyjne. Tworzy stała i bardzo wytrzymałą powłokę ceramiczno-metalową, która doskonale odprowadza ciepło i redukuje opory w silniku.